-->

2016. szeptember 25., vasárnap

Zárás?

Ohayou!
Már egy ideje nincs friss.
Gondolom sejtitek, hogy ez mit jelent. :'(

Egyszerűen meguntam ezt a blogot. A történetet, és tulajdonképpen mindent, amit ezzel véghezvittem.
Pofátlanságnak tartom, hogy csak úgy eloldalgok, és magatokra hagylak, de ki kell mondani, akármennyire is fáj: LEHÚZOM A ROLÓT. VÉGLEG.

Mint látjátok, megváltoztattam a nevem.
Ezzel együtt a személyiségem is változott. Hacsak egy kicsit is, de változott.
Egy évvel idősebb lettem, megkomolyodtam (höhö ^v^), és rájöttem, hogy ez a stílus, ez a blog nem nekem való.

Egy szerényebb, ám sokkalta betegebb blogba kezdtem, ahol megtalálhattok. Nem linkelem le ide, nem reklámozok. A profilomon megtaláljátok.
Ha még nem idegesítelek titeket, akkor nézzetek be!

Nem győzök bocsánatot kérni, amiért eddig kitartottatok mellettem és én meg cserbenhagytalak titeket! Ezer gomen!

Legyetek jók!
Lizzy-chan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése